戰士信條

我沒有自由:我將醒覺作為我的自由
我沒有力量:我將自然的韻律作為我的力量
我沒有威信:我將誠實作為我的威信
我沒有敵人:我將冷漠及不關心作為我的敵人
我沒有朋友:我將天地作為我的朋友
我沒有規條:我將自發性和適應性作為我的規條
我沒有戰術:我將準確的行動作為我的戰術
我沒有戰略:我將空與實作為我的戰略
我沒有盔甲:我將靜與直覺作為我的盔甲
我沒有武器:我將勇氣宇警覺作為我的武器
我沒有盾牌:我將崇敬作為我的盾牌
我沒有軍服:我將溫柔與同情作為我的軍服
我沒有勝利:我將和諧與均衡作為我的勝利
我沒有報酬:我將淚與笑作為我的報酬
我沒有家 :我將現在的一刻作為我的家
我沒有生與死:我將呼吸的起伏作為我的生與死



A WARRIOR’S CREED
I have no freedom:I make anareness my freedom.
I have no power:I make the rhythms of nature my power.
I have no authority:I make honesty my authority.
I have no enemies:I make indifference and carelessness my enemies.
I have no friends:I make the earth and sky my friend.
I have no rules:I make readiness and adaptibility my rules.
I have no tactics:I make appropriate action my tactics.
I have no strategy:I make emptiness and fullness my strategy.
I have no armor:I make stillness and intuition my armor.
I have no weapon:I make courage and alertness my weapon.
I have no shield:I make reverence for life my shield.
I have no uniform:I make gentleness compassion my uniform.
I have no victiories:I make harmony and balance my victories.
I have no rewards:I make tears and laughter my rewards.
I have no home:I make the present moment my home
I have no life and death:I make the tides of breathing my life and death.

arrow
arrow
    全站熱搜

    Leddy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()